mandag 19. desember 2011

hjerte Kähler



jeg har blitt veeeldig glad i Kähler!
og når jeg har verdens snilleste mann, som tar med seg de fineste ting hjem, så 
kan jeg krysse av flere ting på ønskelisten - før jul!


i dag har vi hentet juletre og jeg kjenner at julenervene begynner å komme 
- målet er at ingen blir glemt i år heller!
og når julekortene ligger fortsatt fint på minnepennen-klare for fremkalling, pepperkakehuset er upyntet og kakeboksene tomme - så er det godt det bare er 19.desember! 




psssst!
om du også liker Kähler kan du titte inn til den fineste bloggen, hvite tulipaner, og vinne 
drop dead gorgeous Mano krukker





1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg og velkommen som følger. Håper du vil trives og kanskje ennå bli litt inspirert ;-)

    Svarer med å legge meg til som følger inne hos deg og den flotte bloggen din. Det er så utrolig hærlig å finne slike flotte blogger!

    Ønsker deg lykke til med de siste forberedelsene, kos deg med pynting av pepperkakehuset.

    Klæm Vibeke

    SvarSlett