fredag 16. desember 2011

dette er noe av det jeg ønsker meg til jul!



jeg vet godt at nissen ikke kommer med alt dette så noe har jeg tatt ansvar for selv:)
en mugtail ble med meg hjem fra julegaveshopping, en liten søt med ekorn på! 
de er superdupersøte med lys i!






på handlerunden min i dag kjøpte jeg også inn Jul i Skomakergata til barna, nå sitter de klistret!
 - jeg derimot, tør ikke se! 
redd for å ødelegge barndomsminner om at den er så fiiiiiin!
(så kjære f, når du kommer hjem kan du se på skomaker Andersen og Tøflus så mange ganger du vil *smil*)


fin fredagskveld til deg som titter innom!




2 kommentarer:

  1. Fine ønsker:)
    Hehe, det er år og dag siden sist jeg så Jul i Skomakergata, det er noe som hører barndommen til så jeg syns det er best å la være å se det nå:)
    Ha en fin helg!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Tror jeg slutter meg til samtlige av dine ønsker:)

    SvarSlett