søndag 22. januar 2012

i går


I går kveld, sånn rundt åtte, åpnet jeg malingspannet med "dempet sort" og gikk løs på en krakk og en kasse. 











og sånn midt mellom Melodi Grand Prix og Fire bryllup og en gravferd ble jeg ferdig med to strøk og litt tapetsering. jeg har aldri tapetsert før, så veldig greit å begynne med en kasse:)

heldigvis er det ikke meg som skal ordne med strikketapeten fra Fargerike, 
det har man snille mammaer til:) 
i går bestemte jeg meg endelig for hvilken vegg den skal på!
( jeeez, jeg lider av angst for å ikke ha alle veggene hvite! men man kan si det løsnet litt etter å ha tatt en vegg på kjøkkenet sort:) )


jeg har fått hjem en sliten mann som har vært på guttetur i helgen, så her er det ekstra stille i kveld! jeg tror jeg skal finne frem litt snop og en film - finfin søndagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar