torsdag 17. november 2011

& julegaveideer






en "&kopp" ble med hjem fra den søteste butikken i København, som jeg skrev om her

nå er det sofaen neste!
der skal jeg ligge, med ipaden i fanget og tråle etter julegavetips.
gjerne noe som barna kan være med på å lage!
(det er nemlig ikke like sjarmerende når datter eller svigerdatter på 28 har laget det,
 kan  ikke skjønne?:)
regner med at det er noen finfine tips ute på diverse blogger.
vi har allerede laget juletrepynt av fimo,
så i år ligger det foreløpig ann til å bli fredlige og forholdsvis late førjulsdager 
- det er kanskje dumt å ta jubelen på forskudd, men jeg tar sjansen: jippi!

fin torsdagskveld til deg som stikker innom!

- og om du har noen tips til diy julegaver så kan du mer enn gjerne legge dem igjen i kommentarfeltet, eller om du har noe annet du vil si så tar jeg alle kommentarer hjertlig imot:)

1 kommentar:

  1. Hva med å bruke et lerret, hvor du limer på bilder av barna og så lager dere håndavtrykk ved siden av bildene.
    Perle fine smykker, perle rammer.
    Lage søtsaker på pyntet glass, lage såper.
    Ja det var vel det jeg kom på i farten :-)
    Kanskje jeg skal gjøre noe av det selv.....
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett