tirsdag 16. november 2010

dagen i dag og tips om blogglotteri


i dag har lille M og jeg hatt en rolig start på dagen etter en ikke fult så rolig avslutning på dagen som var i går. etter litt hopping i sofaen, et stuebord i veien, to timer på legevakta og et antall forsøk på å sy kom vi hjem med en stripset gutt. 

så siden legen anbefalte oss å ha ham vekk fra barnehagen et par dager så såret får grodd litt har vi kost oss med toget thomas, smoothie (til lille M) og kaffe mocca (til meg).
nå er det avgårde på jobb for meg og lillemann skal til bestemor og få pleie.

når jeg kommer hjem i kveld skal jeg jammen ta meg et lodd hos åpent hus, kanskje denne fine julepuffen (som og forsåvidt passer til resten av året, men siden vi nærmer oss julen og den er rød...) blir min - laget av bloggeren bak hvite tulipaner.

ser jo at det er en mulighet for at jeg må lære meg å hekle - disse puffene er jo så lekre!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar