torsdag 28. oktober 2010

en del av en ny verden

da har min mann (som egentlig ikke er min mann, men det passet så fint med den siste m´en istedet for s for samboer) klart å overtale meg til å bli en del av bloggverdenen - eller dvs, jeg har forsåvidt prøvd før, men det ble med ett innlegg, men NÅ er jeg klar - tror jeg!

Uansett, jeg er for tiden sykemeldt (fjernet mandler) og det viser seg å ikke være særlig billig - man får jo faktisk tid til å sette alle tankene inne i hodet ut i livet... så i dag har jeg valgt ut farge til soverommet og tapet til gangen. Så mangler det bare litt bedre form for å få malt og noen som kan tapetsere for meg - noen uten høydeskrekk!
Og jeg gleder meg, jeg har en følelse av at det blir godt med litt farger og mønstre her! på soverommet skal jeg, som så mange andre, teste ut lady pure color. og det ble ´grå harmoni´ på oss. en knevegg vel å merke. er ikke tøffere enn det.. ;)

tapeten kommer jeg tilbake til, kjenner jo at jeg ikke heeeelt har bestemt meg, men det blir trær, entem stammer eller grener. kanskje mannen skal få være med på å bestemme?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar